miercuri, 30 septembrie 2015

Pictorial cu flori

Salutare tuturor!

   M-am trezit răsfoind portofoliul meu în căutare de subiecte pe care să le abordez pe blog, pentru voi, și am dat de pozele mele preferate din această vară. Sunt norocoasă că am niste prieteni forte talentați cu care pot să fiu creativă la maxim. 
   Într-o zi frumoasă de vară, pe când stăteam la povești pe o bancă în parcul Icoanei, cu fotograful Mihai Dăscălescu, ne-am înpărtășit ideile unei sedințe foto...și...iată ce a ieșit. 



Adriana Bexa lensed for beauty project amongst Florile Cezarei
Make-up artist: Monica Panait
Hair style: Cioca Mihai
Flower design: Florile Cezarei
Photography: Mihai Dăscălescu
Through the instrumentality of Mediaholic Studio and MRA Models Agency

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu